suriname2014.reismee.nl

Dag 19

Zo 04-13

Het was vandaag de dag van de laatste bijeenkomst in Suriname voor ons.

We hadden op 2 bezoekers gerekend en uiteindelijk waren er ook twee bezoekers.

We begonnen om 10:00 met 1 bezoeker dat was een neef van mijn vader Laurens heet hij.

Ongeveer op de helft kwam de vader van Joainne nog hij moet ook van ver komen natuurlijk.

We waren blij dat hij er ook bij was

Het gepsrek was op het schrerp van de snee en alles verliep goed.

Laurens heeft in de bidlijn de Heilige Geest ontvangen hij sprak al gauw vrij snel in tongen.

Na de dienst hebben we nog met ze gesproken en Laurens is al gedoopt bij een andere gemeente en had dus hier nu net de Heilige geest ontvangen.

Hij moest nadenken over of zijn doop wel een goede doop is geweest.

Armand de vader van Joainne heeft besloten op zich morgen ochtend in een riviertje zich te laten dopen.

Maar ook laurens nam het mee in gebed en overweegt om zich morgen ook opnieuw te laten dopen.

Het was voor de rest een rustige dag wat thuis zitten en bijeenkomst van NL terugkijken.

Daarna gingen we heerlijk chinees eten,dat ging er wel in.

Toen weer terug naar huis daar wat hangen.

Het was echt een hang dag op kwatta voor ons.

We hopen morgen dus op zoeizo één doop maar hopelijk worden dat er dan twee.

16 waarvan we zeker weten dat die de Heilige Geest hebben ontvangen en tot nu toe 2 dopen.