suriname2014.reismee.nl

Dag 22

Wo 16-04

We zijn vroeg wakker geworden om het hele huis schoon te gaan maken voor vertrek.

Ook werden de koffers helemaal ingepakt.

Nog even een telefoontje naar Nawien hij maakte het goed hij was blij.

Nadat alles aan kant was vertrokken we richting tante Marlene haar huisje om daar

nog wat te gaan eten.

Vannuit daar vertrokken we naar Zanderij vliegveld.

Eerst nog even onze auto inleveren met nog gedoe daar.

Aangekomen bij het vliegveld om 15:30 vonden ze dat wij te laat waren en wel 10 minuten.

We moesten contact opnemen met on reisbureau en we mochten niet meer mee met deze

vlucht.

Na nog een tijdje wachten op de chef die maar niet kwam, maar later mochten we toch mee gelukkig.

Dat was het dan terug naar Nederland na 3 weken een fantastische evangelische reis.

We hebben een fantastische tijd gehad zeker echt super.

Eindstand 17 a 18 mensen de Heilige Geest ontvangen 8 bezoekers tijdens bijeenkomsten en 3 dopen.

Wij denken dat het land erg opstaat voor het Evangelie we zullen zien hoe zich het in de toekomst gaat ontwikkelen.

We danken God dat hij deze reis mogelijk heeft gemaakt en bij ons is geweest en zijn woord bevestigt heeft.

Bedankt voor de reactie´s en het volgen van deze blog!

Tot misschien wel een volgende keer!