suriname2014.reismee.nl

Dag 18

Za 12-04

De reis is bijna ten einde,we zijn opgestaan om rustig te ontbijten.

We zijn s'middags de stad ingegaan nog even kijken of we wat dingen konden regelen.

Maar bijna alles zat dicht, het was waarschijnlijk pauze.

We hebben zo rond half drie wat gegeten bij de mc dondalds dat ging er wel in!

Daarna door naar Lelydorp om de vrouw en haar dochtertje te gaan dopen.

Eenmaal daar aangekomen was de deur we los maar er was niemand thuis na ons weten.

We hebben nog een half uurtje in de auto gewacht en ook hebben we ze nog gebelt maar we kregen ze niet te pakken.

Daarna zijn we dan maar toch richting huis gegaan.

Op naar huis daar ons klaar gemaakt voor de bijeenkomst, dooptank vullen en video downloaden.

We keken de bijeenkomst terug, we hebben het niet helemaal goed kunnen volgen vanwege het geluid en er ontbrak een gedeelte helaas maarjah we houden hem nog te goed als we in NL zijn.

We hadden geen bezoekers helaas maar al met al was het toch wel een leuke avond.

Als afsluiting van de dag nog wat eten gehaald spareribs, kip en patat.

Dat hadden we bij tante Marlene opgegeten, daar nog even uitbuiken en toen hup naar ons huisje.

23:00 was het dan ook bedtijd we moeten weer vroeg op voor de laatste bijeenkomst in van ons in Suriname.