suriname2014.reismee.nl

Dag 15

Wo 09-04

Vandaag was dag dat we een tv opname hadden bij abc mijn tante Magriet heeft dat voor ons geregeld.

S'ochtends hebben we rustig aan gedaan en na het middag uur zijn we gaan kijken voor een kapper.

We hebben ons beiden laten knippen, ik voor 15 srd omgrekend 3,33 euro geen geld dus.

Daarna zijn we lekker de stad ingegaan en zijn we een half uurtje gaan outreachen.

We hadden nog met twee mensen gebeden voor de Heilige Geest maar volgens ons beiden niet ontvangen.

Ze stopten net op het moment dat het ging gebeuren.

Toen was het alweer tijd voor de tv opname helaas kon één van ons maar aan tafel zitten in de studio.

Steven nam het woord en hij beantwoordde de vragen erg goed en legde de boodschap duidelijk uit.

De presentator bleek zelf zevendag adventist te zijn en hij struikelde dus over de sabbat dag.

Waarom we die niet houden,we zijn in de rust gegaan doormiddel van het ontvangen van de Heilige Geest zo vertelde Steven.

Maar na de uitzending bleef hij er toch op door gaan, hij was geinterseerd in de boodschap die wij kwamen brengen alleen dat van de sabat dag dat zat hem niet goed.

Hij had bezoekers over dus hij ziet niet te kans om te komen hij gaat wel kijken of het hem als nog zou gaan lukken dat begreep ik eruit.

Nadat gingen we naar tante Marlene wat eten en toen gelijk door naar huis om ons voor te bereiden op de bijeenkomst.

We hadden helaas geen bezoekers dus we besloten de bijeenkomst van diezelfde dag van Almere terug te zien.

'Hoe graag willen wij het hebben' was de titel van het gesprek erg mooi!

We hebben alles goed kunnen volgen en het was erg fijn om te beleven.

Toen nog wat na gepraat en toen was de dag om.